Share
Wednesday, August 7, 2013

ခ်င္းတြင္းျမစ္အတြင္း စည္းကမ္းမဲ႔အမႈိက္စြန္႔ပစ္ျခင္းမ်ားေၾကာင့္ ေရယာဥ္ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းမ်ား အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ရလ်က္ရွိ


               ခ်င္းတြင္းျမစ္သည္ ယခုအခါ ျမစ္ေရၾကီးသည့္ အခ်ိန္ကာလသို႔ ေရာက္ရွိေနျပီး
ေရယာဥ္မ်ား ခုတ္ေမာင္းသြားလာရာတြင္ ျမစ္အတြင္း စြန္႔ပစ္ထားေသာ အမႈိက္မ်ား စီးေမ်ာ
လာမႈေၾကာင့္ ေရယာဥ္၌ တပ္ဆင္အသံုးျပဳရသည့္ ေရယက္ပန္ကာႏွင့္ တက္မၾကီးတုိ႔ကို
ရစ္ပတ္မိျပီး ေရယာဥ္အႏၲရာယ္ျဖစ္ေပၚလာမည္ကို အလြန္စိုးရိမ္လွ်က္ရွိေၾကာင္း မံုရြာ-
ဟုမၼလင္း ကုန္တင္အျမန္ေရယာဥ္လုပ္ငန္းရွင္တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ႔သည္။

            "  ျမစ္ေၾကာင္းအလယ္မွာ ခုတ္္ေမာင္းရတာက အခက္အခဲမရွိပါဘူး။ကမ္းက 
စထြက္တဲ႔အခ်ိန္မွာ အထူးဂရုစိုက္ျပီး ထြက္ရတယ္ ။  ျမစ္ထဲမွာ စြန္႔ပစ္ထားတဲ႔ အမႈိက္ေတြက  
ပန္ကာနဲ႔ တက္မကို ရစ္ပတ္ျပီး ေရယာဥ္တစ္စင္းလံုးကို ဒုကၡေပးႏုိင္တဲ႔အတြက္ေၾကာင့္

ျဖစ္ပါတယ္"ဟု ၄င္းေရယာဥ္လုပ္ငန္းရွင္က ဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ႔သည္။ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး
 ေရယာဥ္မ်ားႏွင့္ ခရီးသည္တင္ေရယာဥ္မ်ား စုေ၀းဆုိက္ကပ္ရာ မံုရြာျမိဳ ႔ ဆိပ္ကမ္းတေလ်ွာက္
 ေနရာအႏွံ႔တြင္ ျမစ္ေၾကာင္းအတြင္း အမႈိက္မ်ား စြန္႔ပစ္ထားသည္ကုိ အခ်ိန္အခါမေရြး
 ျမင္ေတြ႔ေနရသည္။ အလံုဆိပ္ကမ္း ေရကင္းအမွတ္(၂၂) ေနရာမွစတင္၍ ေအာင္ေဇယ်ဳံ
ဇက္ကူးတို႔ဆိပ္အထိ အမႈိက္မ်ား စြန္႔ပစ္ထားရာ ေဆြးေျမ ႔ပ်က္စီးရန္လြယ္ကူသည့္ အမႈိက္အမ်ိဳးအစားမ်ားပါ၀င္သကဲ႔သို႔ အ၀တ္စုတ္အမႈိက္မ်ားႏွင့္ ပလတ္စတစ္အမႈိက္မ်ားလည္း ပါ၀င္သည္။
             " ျမစ္ထဲကို စြန္႔ပစ္လိုက္တဲ႔ အမႈိက္ေတြက ေရယာဥ္ေတြကို ဒုကၡေပးေစႏုိင္သလုိ
 ျမစ္ရဲ ႔ၾကမ္းျပင္ကိုလည္း ျမင့္တက္ေစႏုိင္ပါတယ္။ ေရစီးေရလာကို ထိခို္က္ေစႏုိင္ျပီး
 ေရၾကီးေရလွ်ံျဖစ္ရတဲ႔အေၾကာင္းအရင္းေတြထဲမွာ ျမစ္ေၾကာင္းအတြင္း စည္းကမ္းမဲ႔အမႈိက္
စြန္႔ပစ္တဲ႔အတြက္လည္း ပါ၀င္ေနပါတယ္"ဟု ဘူမိေဗဒကြ်မ္းက်င္ ပညာရွင္တစ္ဦးက
 ျမစ္ေၾကာင္းအတြင္း အမႈိက္မ်ား စြန္႔ပစ္ျခင္းႏွင့္ပတ္သက္္၍ ေနာက္ဆက္တြဲျဖစ္ေပၚလာႏုိင္
သည့္ ေဘးထြက္ဆုိးက်ိဳးမ်ားအေၾကာင္းကို ယင္းကဲ႔သုိ႔ ေျပာၾကားခဲ႔သည္။ ကုန္တင္ေရယာဥ္ တက္မကိုင္ၾကီးမ်ားသည္ မံုရြာဆိပ္ကမ္းမွေန၍ ေရယာဥ္မ်ား ထြက္ခြာျခင္းမျပဳမီ ေရယာဥ္
တက္မႏွင့္ ေရယက္ပန္ကာမ်ားကို အထူးဂရုျပဳစစ္ေဆးျပီးမွ ေမာင္းႏွင္ထြက္ခြာၾကရသည္။
 ျမစ္ေၾကာင္းအတြင္း စြန္႔ပစ္ထားရွိသည့္ အမႈိက္မ်ားသည္ ျမစ္ေရၾကီးသည့္ ယခုလုိအခ်ိန္
ကာလတြင္ ေရစီးအတြင္္၌ ေမ်ာပါလာျပီး ေရယက္ပန္ကာမ်ားႏွင့္ တက္မၾကီးမ်ားကို ျငိတြယ္
ရစ္ပတ္ကာ ထိန္းခ်ဳပ္ထားသကဲ႔သို႔ ျဖစ္ေစျပီးအႏၲရာယ္တစ္စံုတစ္ရာ ျဖစ္ေပၚလာႏုိင္သည့္
အတြက္ေၾကာင့္ ေရယာဥ္အုပ္မ်ား ေရယာဥ္ေမာင္းႏွင္သည့္အခါ အထူးဂရုျပဳေမာင္းႏွင္ေနရ
ခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါသည္။


 

 ျမ၀တီ သတင္းဂ်ာနယ္ပါ ျပဇာတ္ျဖစ္ပါသည္။

0 comments:

Post a Comment

 
;